Secret Admire .
Sunday, July 6, 2014 • Sunday, July 06, 2014 • 0 comments
Hai. Assalamualaikum :)
Apa khabar ? Sihat ? Haihh, lama tak singgah blog aku ni. Nak cerita, tapi tak tau nak buat ayat. K, alasan dia macam orang tak sekolah. Admit it, aku dah tak ada masa dengan blog ni. Tapi aku sayang blog ni. Ok, macam mana puasa ? Full or ada yang tinggal ? Kalau lelaki ada yang tinggal tanpa sebab tu nah ayat untuk kau "Heeee, tak malu. Tak puasa." Kalau perempuan ada yang tinggal tu normal lah kan. Heishh orang dah nak raya aku baru nak cerita pasal puasa. Ketinggalan betul. ok sambung cerita balik . Secret admire ? apa tu . ohh crush ..

Berbalik pada topik yang dekat atas tu. Crush ? Semua orang ada crush kan ? Tak kira lah lelaki or perempuan, gemuk or pendek, handsome or cantik. Maknyah ? Aku tak tau lah diorang ada ke tak. Tak pernah terfikir. Crush tu apa ? Lahh tak tau ke ? Crush tu maksud crush adalah orang yang kita suka, orang yang selalu kita puji, orang yang kita sayang, cuma dia tak tahu yg kita suka dia, dan kita tak berani luahkan perasaan kat dia, sebab tu kita panggil dia crush. Kau mesti ada rasa macam tu kan ? Tu lah yang dinamakan crush. Kau ada ? Aku pun ada. Meh aku describe pasal dia sikit. Dia lelaki, comel, tinggi, handsome, tingkatan dua sekolah SMK tun sri lanang . dia tu baik . Dah, tu je lah yang boleh aku bagitahu.  Crush , dia tak tau kan kita minat or suka dia. So, dia ni bebas lah nak kawan dengan siapa, nak rapat dengan siapa kan ? Tu memang hak dia. Tapi kita ni ? Kita anggap macam dia tu milik kita . Kadang kadang kita rasa cemburu bila dia rapat dengan someone sedangkan someone tu kawan kita sendiri and diorang pun just kawan je . Nak marah crush ? Eh , fikir lah takkan kita nak marah dia . Nanti dia cakap kita gila sebab marah dia rapat dengan orang lain sedangkan dia tak tau pun kan kita minat dia. Situasi ni sama macam aku. Yess crush aku ni rapat dengan member aku sendiri. Tapi tak kan aku nak halang kawan aku berkawan dengan crush aku tu. Diorang pun memang dah rapat. Lagipun crush aku tu kawan baik dengan kawan aku tu . Tapi redha je , rezeki , maut jodoh adalah urusan allah . Yang best nya kalau kita admire seseorang tak sangka pulak orang yang kita admire minat dekat kita jugak . Tapi kalau dah dua-dua diam sampai kiamat pon tak tahu . Tapi aku lebih suka diam dari heboh . kalau heboh kena couple . Aku tak suka couple . Aku tak tahu lah crush aku tu suka dekat aku ke tak . dia ada beri signal macam tengok aku dan sebagainya tapi aku tak nak lah perasan . Bagi aku biarlah allah yang tentukan jodoh kita . Kita hanya mampu merancang tapi belom tentu itu jodoh kita .  Ok lah sampai sini je aku boleh berentry Insyaallah aku akan kembali lagi :)

OLD
This owner ♥
Thank for coming


Welcome


Bounjour Alls ! Welcome to My world . Please don't copy anything here . Be a good girl . Leave me a nice speak at my cbox ^^ Feel free to navigate around here :)Change it
Mood : I'm Bored -.-
Status : Me know me cute :p
[Change with your own words]

Chating here ♥
Leave your footprint here

Put your cbox

Awesome people ♥
Thank for following me

Put your Followers widget
Credits ♥
Don't ever remove the credit

Basecode:Masterly Elmo
Template:Izyanyancinnamon
Other help:B L O G S K I N
Best View:Google Mozilla
Owner blog: Your Name

Remember!!dont remove this section!!