✻ Hard ✻
Saturday, January 4, 2014 • Saturday, January 04, 2014 • 0 comments
Assalamualaikum :’) Sekarang aku dah rajin dah kan update blog --‘ Hm.   Sedih, blog jelah tempat mengadu. Dairy? Blog lah dairy aku. Dairy aku yang pasal EX aku dah tak guna lagi. Ketiga-tiga buku tu cuma aku tulis masa aku couple dengan dia je Hee lol -.-‘

Nak berubah memang banyak halangan, memang banyak dugaan ae ? Kenapa masa dulu, masa aku sentiasa, asyik fikir pasal dia, kenapa jarang orang cakap pasal dia ? Tapi kenapa sekarang, bila aku memang betul betul nak lupakan dia, kenapa, kenapa diorang baru nak buka topic pasal dia ? Kalau ye sekali pun masih tak puas hati dengan aku, nak sakitkan hati aku ke ape ke, kenapa sampai macam tu ? Kau hina aku tahu, tapi kenapa pandang aku hina sampai macam tu ?


Ya Allah :’( Sakit tahu tak :’( Pandai cakap “Kalau nak berubah mengadu atas tikar sejadah bukan kd facebook bongok” Tapi dia ? Ya Allah :’( Kau bukakkanlah hati dia untuk maafkan aku :’( Kau bagilah apa yang dia nak supaya dia berhenti HINA aku sampai macam ni Ya Allah :’( 
Aku nak berubah. Aku nak berubah. Aku nak berubah. Tapi kenapa susah sangat ? Kenapa susah sangat orang nak tengok aku bahagia, sikit je, kalini je. Sakit tahu tak kena hina ? Sakit tahu tak bila orang cakap pasal diri kita yang dulu, yang kita sendiri tak nak ingat lagi. Sakit tahu tak bila orang yang kita betul-betul sayang buat kita macam apa. Lagi sakit bila orang lain yang terlalu BIJAK PANDAI yang terlalu PERFECT dan yang  MAHA MENGETAHUI hina kita, salahkan kita. Yelah, aku tau aku jahat, orang yang hina aku semua baik baik belaka, semua tahu pasal apa EX buat. Hina aku hina lagi. Sakit aku yang tangung, bukan EX bukan korang :’) Backup dia backup lagi, fitnah aku fitnah lagi, silakan, semua ni mungkin balasan untuk aku :’)


Cuma aku mintak, nak hina aku, janganlah hina seteruk tu, aku tahu aku hina, bagilah nasihat dekat aku, bukannya dengan cara marah marah aku, hina hina aku. Dan lagi satu, show yourself. Janganlah nak hina aku kd FB . Orang yang terlalu PANDAI je buat macam tu.


Serious, aku dah takdee feeling kd EX aku tu. Lepas apa yang jadi kd aku, makin senang aku nak lupakan dia. Yelah, dulu mungkin aku still sayang dia, tapi now tak. Kenapa susah sangat dia nak jujur dengan kawan kawan dia ? Kenapa ? Padahal dah ramai yang tahu. Sakit tau tak, sakit :’( Semua aku yang tangung. Aku bukan nak Allah balas balik kd dia, cuma aku nak dia rasa apa yang aku rasa :’( Orang yang hina hina aku fitnah fitnah aku, aku nak Allah bukak mata diorang untuk tengok diri diorang yang terlalu PERFECT sampai boleh hina hina aku :’)


Aku tak pernah sangka semua jadi seteruk ni, aku tak pernah terfikir aku boleh anggap EX aku sampai macam ni. Aku taknak benci sesiapa, jadi tolong jangan paksa aku untuk benci orang lagi, apatah lagi EX aku. Orang yang aku pernah sayang ni, akan jadi orang yang paling aku benci, dan bila aku dah benci orang sangat, macam macam aku boleh buat. Jadi tolong, tolong jangan paksa aku :’(

Semalam hujan sekajap  :’( Masa aku nangis, hujan turun :’) 4/1/2014 aku happy sangat waktu pagi, tu yang panas :) Tapi bila petang aku sedih, tu hujan lebat :’( Sakit kot, siapa yang boleh tahan kalau jadi aku :’(
Dear Basher, again, aku mintak maaf, aku mintak maaf kalau aku ada buat salah kd kau. Nak bash aku biar direct dan kenapa nak libatkan EX aku ? Korang manusia, aku rasa korang pernah rasa sakit, aku rasa korang ada hati, ada perasaan, tapi tak tahulah kalau aku salah. Aku cuma mintak, tolonglah, jangan kacau life aku lagi :’( Sakit. Sakit sangat :’( Macam macam jadi, aku dah cuba lupakan semua. Now korang pulak. Stop lah semua ni, life aku dah cukup hancur sebab dia. Tolonglah :’( Korang setakat tahu apa yang kawan kawan dia cakap, tapi korang tak tahu hal sebenar then korang bash bash aku, korang cerita kd orang lain, FITNAH tahu tak FITNAH ? Aku ni tak kuat agama, sekolah agama pun tak habis , tapi aku takdee lah sampai macam korang, yang sekolah agama, pengetahuan agama lebih dari aku, tapi sayang Ustazah korang ajar korang menghina orang ae ? Ustazah korang ajar korang fitnah orang ae ? Aku doakan yang terbaik untuk korang :’| Again aku mintak maaf kalau aku ada buat salah kd korang .

Assalamualaikum .

OLDNEW
This owner ♥
Thank for coming


Welcome


Bounjour Alls ! Welcome to My world . Please don't copy anything here . Be a good girl . Leave me a nice speak at my cbox ^^ Feel free to navigate around here :)Change it
Mood : I'm Bored -.-
Status : Me know me cute :p
[Change with your own words]

Chating here ♥
Leave your footprint here

Put your cbox

Awesome people ♥
Thank for following me

Put your Followers widget
Credits ♥
Don't ever remove the credit

Basecode:Masterly Elmo
Template:Izyanyancinnamon
Other help:B L O G S K I N
Best View:Google Mozilla
Owner blog: Your Name

Remember!!dont remove this section!!