♥ Aku Teman ' MU ' Dan Korang ' SAHABAT ' Ku ♥
Saturday, January 4, 2014 • Saturday, January 04, 2014 • 0 comments
Tajuk terlepas :’v KAWAN. Kita hidup mesti ada kawan kan ? Tapi macam-macam jenis kawan ada, contohnya, kawan makan kawan, kutuk belakanglah, ish, macam-macamlah. Tapi aku ni lain, aku ni tempat orang MENUMPANG KAWAN. Lain tak bunyi ? Yes, aku tempat orang menumpang kawan. Bila gaduh, bila bosan, bila perlu, baru semua sibuk cari aku. Tapi, bila dah dapat live balik, ada diorang ingat aku ? Hmm, aku memang tujukan kd beberapa orang. Cuma jangan terasa, aku bukan tuju kd ‘hang’ jhe, ‘depa’ pun aku maksudkan.
Bagi aku, bff aku, hmm, yang boleh dianggap, NurSaidatul Sakinah, dea, dea, dea orang yang baik sangat bagi aku. Bila lepak, memang satu kepala, tapi kekadang, aku ni pun annoying jugak xD Aku rindukan dea, seriously, aku rindukan kinah sebab dia dh tk sama kelas dengan aku lagi
Nur Nadihah , dea pun aku anggap bff, budak pendek xD tapi baik, bolehlah xD Scandel boleh tahan -.-“ Tapi kitaorang tak pernah gaduh besar. Sayang ? Sayang lah :’* Aku sayang kinah dan nadihah .
Siti Aishah Masdar, Ya Allah, dea ni boleh tahanlah ~ Aku nak describe sikit. Dea ni sebenarnya cantik kalau putih, baik ? hmm, bolehlah. Annoying ? haha, ketawa dea bolehlah annoying jugak. Dea ni comel sangat ….. hmm.                 
Siti Nur Aishah 
                                                                           
                                                                                   Fatin Nur Syazana
Fatin Nur Syazana ? Nak describe taknak, nak describe taknak --‘ Okay, dea ni comel, muka dea ada bentuk.  dea tinggi comel, lag idea ni, nakal ? haha, nakal macam kengkawan dea :’* Lepastuh dea ni aku nengok kan, kalau pakai baju kurung, dea pakai inner >,< Yang tu comels. Pastuh kakak dea cantik :’* AKU + caca + patin  rapat sejak sekolah rendah :’v
  Munna Tashah ! Yeah, tudiaa. Aku lupalah aku rapat dengan dea sejak bila, hmm, yang pasti sebelum masuk form 1 lagi. Describe dea……….. Munna, tinggi tak sangat, comel oleeeey laaaaa. Pastuh, dea ni putih sangat :’* Pastuh dea ni…….. dea ni………. Ape aek ? Aku dah lupalah, Hah ! Aku paling suka kalau dea buat muka annoying dea “ :O” Macam nak bagi kaki :’* haha, takdeeeeee lah -/-“ Pastuh dea ni baik, ok ok. Gossip memang best (Y) pastuh lagi. Aduish, memalam buta ni blank pulak otak aku.
                                                                                            Munna Tashah 
Dia orang nie semua sahabat aku :) . aku akan ingat sampai bila-bila kenangan manis atau pon pahit . Lagi-lagi kenangan aku gan caca pada tahun 2013 . Fuhh memang tk boleh lupak kan :) .  Insyaallah aku tak kan lupa kan korang . :) . AKU SAYANG KORANG 
                                           YOU FRIEND

OLDNEW
This owner ♥
Thank for coming


Welcome


Bounjour Alls ! Welcome to My world . Please don't copy anything here . Be a good girl . Leave me a nice speak at my cbox ^^ Feel free to navigate around here :)Change it
Mood : I'm Bored -.-
Status : Me know me cute :p
[Change with your own words]

Chating here ♥
Leave your footprint here

Put your cbox

Awesome people ♥
Thank for following me

Put your Followers widget
Credits ♥
Don't ever remove the credit

Basecode:Masterly Elmo
Template:Izyanyancinnamon
Other help:B L O G S K I N
Best View:Google Mozilla
Owner blog: Your Name

Remember!!dont remove this section!!