Aku boleh bersabar selagi aku boleh bersabar
Friday, January 17, 2014 • Friday, January 17, 2014 • 1 comments
Assalammualaikum :( . Mood hari nie down :(. See tajuk atas tu ! korang nk thu tk knape ? kwan yg aku angkap kn sahabat telah musnah di sebab kn SIMSIMI . ? Mesti korang ketawa kan ? . Ye aku tanye at SIMSIMI tu , kenl caca tak pastu SIMSIMI tu jawab lah" knl sangt . budk batak hot tu kn tk habiz2 suruh like gmbr dia . dia pkir dia tu cntik sangt . dia tu tak habis2 nk boom wall orang . dia segaje boom orang supaya orang yg dia boom tuh boom balik dia . menyakai je " tu je sbb nyew . aku buat lh screenshot pastu hntr at chat dia pastu tbe2 dia mrh tk tntu pasl . aku pelik knape sbb nie je dia nk heboh kn dkat goup wechat tu ? why ? ke dia sengaja nk malu kn aku . aku ckp lh " jgn nk mukak aib aku dekat situ ? " dia ckp aku tk bukak aib kau ? " .. 

dia share masalah dia at situ , bagi dia cuma nk mlepas kn geram tapi , kawan2 dia yg lain angap aku nie dh mcm orng yg buat slah membunuh je , smpai aku nie di ckp mcm2 oleh kwan2 dia yg lain . dia ckp tk bukak aib aku , tapi dia tk pikir ke yg dekat group wechat tu rmai budak .
Dear, aku mintak maaf kalau aku ada buat salah dengan kau, tolong cakap direct kd aku, tolong, kalini je, aku mintak sangat, stop, stopkan semua tu, aku tak tahan. Aku sakit, korang tak pernah tahu apa aku rasa. Tolong :’( Aku sakit sangat Korang tak tahu hal sebenar. Siapa yang nak mengaku silap kd depan semua orang kan ? Cukuplah pasal aku dngn dia je. Hina aku :’( Sakit :’( Apa korang dapat dengan Hina aku ? Ya aku memang hina, aku jahat, aku tak baik macam malaikat, aku tak sempurna, kau tak hina kan ? kau tak jahat kan ? kau baik macam malaikat kan ? kau sempurna kan ? Aku ucapkan taniah, taniah kerana kau beruntung jadi macam tu. Jadi tolong, jangan nak bash aku , korang bash aku nie seumpama aku nie seorang pembunuh bersiri pulak :"( .

Ni ke dugaan orang nak berubah mjd lebih baik ? Kenapa berat sangat ? Aku tak kuat sekuat yang aku sangka, tapi aku tak lemah selemah yang korang sangka :’( Cuma sakit, tak tahan sangat. Entah.  Aku tak faham. Dunia.
Down gila. Kenapa banyak sgt benda jd pd aku ? Yeah maybe salah aku jugak. Tapi memang betul aku ada salah jugak. Hm. Aku fikir pasal tu . aku tahu aku nie seorang kawan yg di angap semua orang sebuah sampah . aku nie cuma seorang kawan yg tk pandai jaga hati kau . yes aku thu yang aku nie ramai orang bnci , but , hati aku tk de sape tahu . ye aku mengaku yang aku nie tak pandai jaga hati kau .... 
Hal yg sekecik semut ppon kau nak perbesar kan ! k aku fham dngan perasaan kau , tapi kau thu tk ape perasaan aku skarng nie , yg kau bgi thu dax2 group wechat tu . kau thu tak ? tak kn ! . kau bgi thu dkat 
 
Aku tak faham. Mungkin aku ada buat salah kd kau.  Ya, siapa tak buat salah kan ? Aku nak lupakan  marah aku, aku nak lupa segalanya yang aku simpan kd hati. Aku tekad nak berubah sekarang :’( Tapi kenapa berat sangat ? Satu satu jadi kd aku. Sakit . Sakit sangat. Aku tak dapat tahan, Aku tak tahu bila semua ni nak berakhir. aku ingat tahun 2013 tahun yg terakhir pergaduhan kita tapi tahun 2014 nie dh 4 orang aku gaduh dh tk de sebab . hurmm . selagi aku boleh sabar aku sabar :( .

Assalammualaikum :(  k bye ..


OLDNEW
This owner ♥
Thank for coming


Welcome


Bounjour Alls ! Welcome to My world . Please don't copy anything here . Be a good girl . Leave me a nice speak at my cbox ^^ Feel free to navigate around here :)Change it
Mood : I'm Bored -.-
Status : Me know me cute :p
[Change with your own words]

Chating here ♥
Leave your footprint here

Put your cbox

Awesome people ♥
Thank for following me

Put your Followers widget
Credits ♥
Don't ever remove the credit

Basecode:Masterly Elmo
Template:Izyanyancinnamon
Other help:B L O G S K I N
Best View:Google Mozilla
Owner blog: Your Name

Remember!!dont remove this section!!