❤ Maaf Kan Aku ❤
Monday, December 30, 2013 • Monday, December 30, 2013 • 0 comments

                                                            Assalammuaalaikum ! hye
 Tolong lah paham perasaan saya nie , tolong lh jangan pujuk saya untuk kembali kepada awak . hati saya nie dah tak boleh untuk terima awak balik . tolong lah faham 

"Saya tahu sebenarnye awak tak cinta kan saya selama nie , tapi saya tengok semasa kita bercinta nie awak tk kesah sangat pasal saye kan "lah ye ke ? bukan ke awak yang tak pernah cinta kan saya ? dan bukan ke awak yang tak kesah pasal saya ? :(

dalam hati saya nie cuma allah je  yg tahu betapa dalam nye cinta saya kat awak dan saya cinta kan awak sepenuh hati saya . Tapi macam gini awak balas cinta saya .kalau awak benar-benar sayang kan saya kenapa awak bercinta dengan kawan saya sendiri ? . kalau kawan saya tak bagi tahu hal sebenar , mungkin selama nie kita bercinta olok-olok je . kenapa awak tk boleh faham perasaan saya ?. 

Buat pengatahuan awak saya dah tak boleh terima cinta awak balik , walau macam-macam cara yg awak telah pujuk saya untuk  kembali kepada awak , saya tetap tak boleh terima . 

 Dari setiap detak jantungku, yg kuingat hanya namamu.. Meski kamu bukan miliku lagi.. :(
Andai kamu baca isi hatiku, Disitu selalu tertulis nama kamu.. Selalu. :( .. Tolong lah jangan bersedih demi aku lagi . aku tak nak kau ingat kan aku lagi . Maaf kan aku :( ..

OLDNEW
This owner ♥
Thank for coming


Welcome


Bounjour Alls ! Welcome to My world . Please don't copy anything here . Be a good girl . Leave me a nice speak at my cbox ^^ Feel free to navigate around here :)Change it
Mood : I'm Bored -.-
Status : Me know me cute :p
[Change with your own words]

Chating here ♥
Leave your footprint here

Put your cbox

Awesome people ♥
Thank for following me

Put your Followers widget
Credits ♥
Don't ever remove the credit

Basecode:Masterly Elmo
Template:Izyanyancinnamon
Other help:B L O G S K I N
Best View:Google Mozilla
Owner blog: Your Name

Remember!!dont remove this section!!